Search

Pronar 320AMK

Pronar 320AMK View larger

8E5B-505F5

New

Producent:


Film:

89 000,00 zł brutto

    
            
  • More info
  •                
  • Download
  •                               
    
                     

SILNIK
Marka: Mitsubishi
Norma toksyczności: Stage IIIA
Ilość cylindrów/pojemność skokowa ilość/cm3: 4 / 1758
Średnica cylindra/skok tłoka: 78/92 mm
Moc znamionowa kW (KM): 26,5 (36) wg DIN 70020(z wentylatorem) 27,4 (37) wg 97/68/EC
Znamionowa prędkość obrotowa obr./min: 3000
Moc maksymalna kW (KM): równa mocy znamionowej
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej obr./min: -
Masymalny moment obrotowy Nm: 98
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego obr./min: 2000
Układ wtryskowy: pompa wtryskowa z regulatorem mechanicznym
Układ dolotowy: wolnossący
Pojemność zbiornika paliwa: 32 dm3
Jednostkowe zuSycie paliwa g/kWh: 267 - przy mocy znamionowej, 250 - minimalne




UKŁAD NAPĘDOWY
Marka: MTZ
Typ skrzyni biegów: mechaniczna, niesynchronizowana
Całkowita ilość przełożeń przód/tył: 16 / 8
Wzmacniacz momentu Powershift, liczba przełożeń-
Zmiana kierunku jazdy - Powershuttle: -
Zakres prędkości km/h: 1,13-27,8
Reduktor biegów pełzających km/h: -
Sprzęgło: suche, jednotarczowe, załączane mechanicznie
Blokada mechanizmu różnicowego: załączana mechanicznie



UKŁAD KIEROWNICZY
Zawieszniesztywne, wahliwe
Załączanie napędu osi: automatycznie, w zależności od poślizgu kół tylnych
Blokada mechanizmu różnicowego: samoblokujący się mechanizm różnicowy
Maksymalny kąt skrętu kół: 45°
Minimalny promień zawracania: 1900
mm
Układ kierowniczy: z hydrostatyczną przekładnią kierowniczą



UKŁAD HAMULCOWY
Rodzaj: tarczowe, mokre
Instalacja hamulcowa przyczep: dwuprzewodowa + jednoprzewodowa



UKŁAD HYDRAULICZNY
Rodzaj: w układzie otwartym (Open Center)
Pojemność zbiornika oleju: 19 dm3, oddzielny zbiornik oleju
Wydatek pompy przy znamionowej prędkości silnika dm3/min: 33
Ciśnienie robocze bar: 160
Ilość sekcji rozdzielacza: 2
Ilość gniazd hydraulicznych tył/przód: 1 para / 1 para + 1 gniazdo + wolny zlew
Regulator wydatku: -



TRÓJPUNKTOWY UKŁAD ZAWIESZENIA
Tylny:
Kategoria wg ISO 730-1: kat. II
Maksymalny udźwig w osi końcówek cięgieł: 750 kg
System sterowania: mechanicznie
Przedni: standard
Kategoria wg ISO 730-1: kat. II (opcjonalnie kat. I)[w wersji z przednim WOM tylko kat. I WĄSKA]
Maksymalny udźwig w osi końcówek cięgieł: 350 kg



WAŁEK ODBIORU MOCY (WOM)
Tylny WOM:
Sprzęgło WOM: funkcję spełnia sprzęgło główne
Załączanie: mechanicznie
Zakresy prędkości wałka: niezależne 540 / 1000, zależny od drogi 3,5 i 6,5 obr./m
Typ wałkatyp 1 (1 3/8" 6 wpustów) lub typ 2 ( 1 3/8" 21 wpustów)
Przedni WOM: opcja
Sprzęgło WOM: funkcję spełnia sprzęgło główne
Załączanie: mechanicznie
Zakresy prędkości wałka: niezależne 540 / 1000, zależny od drogi 3,5 i 6,5 obr./m
Typ wałka: typ 1 (1 3/8" 6 wpustów) lub typ 2 ( 1 3/8" 21 wpustów)
Kierunek obrotów (patrząc na czoło wałka): prawy



KABINA
Opis: jednomiejscowa
Klimatyzacja: -



INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Napięcie: 12 V
Alternator V/A: 14/50
Światło błyskowe pomarańczowe: standard
Ilość świateł roboczych przód/tył: 2/2


WYMIARY
Rozstaw osi: 1700 mm
Rozstawy kół osi przedniej/tylnej: 1280 lub 1410 / 1250 lub 1394 mm/mm
Długość (z obciążnikami z przodu i cięgłami tyl. TUZ w poz. transp.): 3582 mm
Szerokość: 1565 lub 1678 mm
Wysokość: 2360 mm
Prześwit: 290mm



MASY I NACISKI
Masa własna 1875 kg (z przednim TUZ, pełnym zbiornikiem paliwa i kierowcą, bez wyposaSenia opcjonalnego )
Rozkład masy na oś przednią/tylną: 859 / 1016 kg/kg
Dopuszczalna masa całkowita: 3000kg
Dopuszczalna masa przypadająca oś przednią/tylną: 1200/1800kg/kg



KOŁA
Możliwe ogumienie tył / przód:
210/80 R16 / 11,2-20
9,0/70-16 / 11,2-20
240/70 R16 / 280/85 R20
27x10,50-15 / 36x13,50-15 - bieżnik trawnikowy
10-16,5 / 15-19,5 - bieżnik przemysłowy

 

tel: 667 733 014

    
                                  
 

po nowemu agencja